
Keskelle konetta sijoitetun moottorin ansiosta:
• paino jakautuu tasaisemmin
• turvallisuus, vakaus ja näkyvyys paranevat
• kone on mahdollisimman kompakti ja ketterä.
Keskelle konetta sijoitetun moottorin ansiosta:
• paino jakautuu tasaisemmin
• turvallisuus, vakaus ja näkyvyys paranevat
• kone on mahdollisimman kompakti ja ketterä.
Keskelle konetta sijoitetun moottorin ansiosta:
• paino jakautuu tasaisemmin
• turvallisuus, vakaus ja näkyvyys paranevat
• kone on mahdollisimman kompakti ja ketterä.
VENIERI UMAK:
40 % painosta edessä
60 % painosta takana
PERINTEINEN KAIVURIKUORMAAJA:
75 – 80 % painosta edessä
20 – 25 % painosta takana
AINA PUHDASTA ILMAA
UUSI TIER 4i/STAGE IIIB –moottori
AUTOMOTIVE-LEVYJARRUJÄRJESTELMÄ
RENGASVALIKOIMA JOKA KÄYTTÖÖN
HYDROSTAATTINEN VOIMANSIIRTO
RUNKO-OHJAUS
KAKSI KONETTA YHDESSÄ
LISÄÄ VAKAUTTA
KUORMAUSPUOMIN NOPEUS
PAINOARVOA POLTTOAINESÄÄSTÖILLE
NÄKYVYYS 360°astetta
ILMASTOINTI
HYDRAULISET LISÄPIIRIT
EI RAJOITTEITA TYÖLAITTEILLE




